Thursday, November 11, 2010

Bile Nak SembUH ni?..



Arrgghhh.. asyik selseme jerk sejak akhir2 ni.. dah masuk 3 ari dah.. mengganggu gugat aku mode aku nak study jerk.. tp tak pe.. Orang kate kalu kite sakit tandanya Allah sayangkan kite.. Alhamdulillah. Tapi seriously aku rase sangat tak selesa.. hingus keluar mencuruh-curah!! Asyik berair je sepanjang mase.. Bile nak kering ntah.


Wah.. Melampau!!!



Boleh ker wat mcm ni? kejam!!!

Last paper tuk exam hari Isnin ni.. Tp satu ape pun aku tk sentuh lagi!! Dah la kuar pasal ekonomi. Sepanjang pembelajaran aku tak pernah tumpukan perhatian langsung dalam kelas.. oppss.. Pernahlah jugak sekali dua dalam satu sem.. Aku rase bukan aku sorang jerk mcm ni, tp satu kelas!! Abislah kitaorg nak pulun balik dari awal. Huish, mencabar betul. Tp aku rase dengan berbekalkan soalan spot yang aku dapat maybe sedikit sebanyak akan membantu aku menjawab soalan tu nanti. Insyaallah.. Doakan aku yerk pemblogger sekalian..



Perlu latihan intensif lagi supaya tak kantoi
Wajar diperkenalkan satu kursus baru di IPTA/IPTS.



Abis jerk exam ni merdekalah aku. Dan yang paling penting tamatlah kursus persediaan selama 1 setengah tahun. Lame kan. Setahun cukuplah. Lame2 wat per. Lagi 1, cuti semester.. Oh.. mybe aku suke atau kurang suke ngan cuti2 ni.. Sebab kalu cuti lame2 ni, aku tak tau nak wat ape. For sure aku akan bosan nanti. Aku plan nk keje part time kat 7 Eleven, nak tambah duit poket. Duit pun tengah pokai skrg ni. Hopefully aku dapat wat something yang bermakna time cuti nanti.Huh!!!



No comments: